-
13.8.2015שלום, אני מנהל בחברה לריהוט ועיצוב. היה לי עובד שעזב החודש בטונים צורמים ובצורה לא יפה, אחרי שפשוט הפסיק להגיע יום אחד בלי שום הודעה. גיליתי שעבר לחברה מתחרה שלנו, ומספר לקוחות כבר סיפרו לי שפנה אליהם וניסה לפתות אותם לעבור איתו לחברה השנייה. מה עושים במצב הזה כדי לעצור אותו כמה שיותר מהר?
-
-
16.8.2015יגיל שלום רב,
נראה כי התנהלות העובד עולה כדי הפרה של חובת הנאמנות ותום הלב שלו.
יחד עם זאת מומלץ לבדוק את הסכם העסקה של העובד ולבחון את הגדרת תפקידו.
בנוסף, רשימת לקוחות במקרים רבים מהווה סוד מסחרי / מידע סודי.
מכאן, שאם נבחן את נסיבות המקרה לעומק ונגיע למסקנה שרשימת הלקוחות מהווה סוד מסחרי, כי אז נגיע למסקנה שמדובר בגזל סוד מסחרי.
מוזמן לקרוא עוד על רשימת לקוחות כסוד מסחרי במאמר שכתבתי בעניין באתר האינטרנט של המשרד.
במצב דברים זה יש לפעול באופן מידי בבקשה למתן סעדים זמניים היות והתנהלות שכזו יכולה להזיק להכנסות העסק ולמוניטין שלו.
מוזמן לפנות למשרדי לקבלת פרטים וסיוע מהיר.
בברכה,
גיא הרשקוביץ, עו"דהוספת תגובהסגור
-
1 |
נראה כי התנהלות העובד עולה כדי הפרה של חובת הנאמנות ותום הלב שלו.
יחד עם זאת מומלץ לבדוק את הסכם העסקה של העובד ולבחון את הגדרת תפקידו.
בנוסף, רשימת לקוחות במקרים רבים מהווה סוד מסחרי / מידע סודי.
מכאן, שאם נבחן את נסיבות המקרה לעומק ונגיע למסקנה שרשימת הלקוחות מהווה סוד מסחרי, כי אז נגיע למסקנה שמדובר בגזל סוד מסחרי.
מוזמן לקרוא עוד על רשימת לקוחות כסוד מסחרי במאמר שכתבתי בעניין באתר האינטרנט של המשרד.
במצב דברים זה יש לפעול באופן מידי בבקשה למתן סעדים זמניים היות והתנהלות שכזו יכולה להזיק להכנסות העסק ולמוניטין שלו.
מוזמן לפנות למשרדי לקבלת פרטים וסיוע מהיר.
בברכה,
המידע המוצג כאן אינו מהווה המלצה או יעוץ מכל סוג שהוא, אין להסתמך על המידע ללא היוועצות עם עורך דין.