הי, יש לנו עובד הנמצא בבית קרוב לשנה עקב תאונת עבודה, ביטוח לאומי אישר לו נכות זמנית של 10% עד סוף החודש הביטוח הפרטי שערכנו לא לא אישר לו תשלום רק עד חודש אוגוסט.
העובד טוען כי אינו מסוגל לחזור לעבודה, למרות שהצענו לו לחזור באופן הדרגתי,
כרגע הוא הגיש מכתב התפטרות עקב מצבו הבריאותי,
אין לי בעיה לאשר לו את ההתפטרות, ואני לא מתכוונת חלילה למנוע ממנו כספים שמגיעים לו כחוק. אבל מאחר וזאת הפעם הראשונה לי שאני בסיטואציה הזאת אני רוצה לדעת:
1. כיצד מנסחים את המכתב שאני מוציאה בעקבות ההתפטרות שלו.
2. מהם הדברים החשובים שאני חייבת לכתוב שם כדי שמחר לא התבע ממני דברים שאני לא מודעת אליהם.
3. מהם התשלומים להם זכאי העובד בגין ההתפטרות.
תודה רבה !
-
16.11.2016
1 |
שאלתך תלויה במס' נתונים נוספים.
את מוזמנת לפנות אלי בדרכים המקובלות, ואשמח לסייע לך.
המידע המוצג כאן אינו מהווה המלצה או יעוץ מכל סוג שהוא, אין להסתמך על המידע ללא היוועצות עם עורך דין.