שלום,
אני עובדת במוקד שירות טלפוני של אחת מחברות הסלולר הגדולות כבר 3 שנים. לפני שבוע הייתה לי תקרית עם לקוח שדיבר לא יפה, התחצף וקילל. אני בתגובה לא ניסיתי לפייס אותו כי לא הצלחתי להשחיל מילה וכשהוא עצר לרגע ניתקתי את השיחה. מנהלת המשמרת כעסה מאוד על כך ובאה בשלל טענות כלפי. כעבור יומיים היא אמרה לי שאני מזומנת לשימוע ושייתכן שהמעסיק ישלול לי את פיצויי הפיטורים בעקבות התנהגותי בתקרית זו.
האם המעסיק רשאי לעשות זאת ולשלול ממני פיצויי פיטורים עקב תקרית משמעתית חד פעמית?
תודה
פורום פיצויי פיטורין
מנהל הפורום:עו``ד אוראל הרשקוביץ
שלילת פיצויי פיטורים תעשה רק בנסיבות חריגות מאוד.
יש לבדוק את המקרה לגופו של עניין.
המידע המוצג כאן אינו מהווה המלצה או יעוץ מכל סוג שהוא, אין להסתמך על המידע ללא היוועצות עם עורך דין.