חובת ניהול פנקס שעות עבודה ע``י מעביד
דרגו את המאמר |
|
התקבלו 1 דירוגים בציון ממוצע: 5.0 מתוך 5 |
סעיף 25א לחוק שעות עבודה ומנוחה קובע כי מעביד חייב לנהל פנקס בדבר שעות עבודה, שעות מנוחה שבועית, שעות נוספות, גמול שעות נוספות וגמול עבודה במנוחה השבועית, ובו יירשמו הפרטים שייקבעו בתקנות.
אלו פרטים יש לרשום בפנקס?
מעביד שתקנה 2(א) חלה עליו ירשום בפנקס פרטים אלה:
- שמו הפרטי, שם אביו ושם משפחתו של העובד,
- מספר תעודת זהות,
- כתבות מגורים,
- תאריך התחלת עבודתו אצל המעביד,
- שעות עבודתו,
- שעות מנוחה שבועית,
- שעות נוספות,
- גמול שעות נוספות,
- גמול עבודה במנוחה שבועית,
- סיום עבודתו אצל המעביד.
מעביד המנהל כרטיסיה או רשום סדיר אחר, שאושר על ידי מפקח העבודה האזורי ושבהם רשומים הפרטים האמורים בתקנת משנה (א), פטור מרשום בפנקס.
המעביד יחזיק את הפנקס, את הכרטיסיה ואת הרשום הסדיר האחר בהתאם לתקנה זו במקום בו מועבד העובד.